Communicatiestrategie, merkstrategie en identiteit Talentory

Talentory is een Zwitserland gevestigde onderneming die vraag en aanbod van toptalent tussen grote en middelgrote werkgevers en headhunters/recruiters faciliteert. Talentory helpt werkgevers sneller te zoeken naar talent en doet dit in een eenvoudig, gestroomlijnd én transparant proces via een geavanceerd, snel en efficiënt online platform, te bereiken via de eigen website.

Uitwerking
In het business transformation process van Talentory
werd in eerste instantie gevraagd om een nieuwe identiteit. Na enkele voorbereidende gesprekken zijn er additionele vragen ingevuld: Samen met Jos Waltmans ontwikkelden we de merk- en communistrategie, postionering, brandnaming en de visuele identiteit van het merk.


Logo talentory, Rienk, Rienk Post, Branding-strategie, communicatie, design,
iconenset talentory, Rienk, Rienk Post, Branding-strategie, communicatie, design,
iconenset talentory, Rienk, Rienk Post, Branding-strategie, communicatie, design,
folder talentory, Rienk, Rienk Post, Branding-strategie, communicatie, design,
folder talentory, Rienk, Rienk Post, Branding-strategie, communicatie, design,
Advertentie, Rienk, Rienk Post
Advertentie, Rienk, Rienk Post
Advertentie, Rienk, Rienk Post
Login schermen
Website
web desig talentory branding identity rienk post haarlem
web desig talentory branding identity rienk post haarlemweb desig talentory branding identity rienk post haarlem